Een probleem minder

Dinsdag 26 augustus 2008

Ik ben eindelijk zo ver dat mijn computer het een beetje doet zoals ik het wil en zoals het hoort neem ik aan. Ik kan hem nu gewoon aanzetten en hij gaat aan. Je zou zeggen dat is heel normaal, maar wat ik met dat ding gedaan heb weet ik niet. Hij had eerst het probleem met die achteruitgang voor de muziek, daar moest hij helemaal voor weg. En de afgelopen week had ik een flikkerende aanwijspijl. De oplossing is gekomen toen ik terug ging in de tijd en een back-up gebruikt heb om het systeem te herstellen en de laatste back-up te verwijderen. Hij was ook heel erg bezig met iets, want het CPU gebruik lag heel hoog. En nog iets, hij was bij de opstart heel erg bezig met allerlei programma's op te starten wat dus helemaal niet nodig is. Ik kan nu gewoon naar huis tussen de middag en een mailtje sturen of mijn bank even checken. Ik heb niet voor niets een nieuwe computer, waar ik dan niet zo op hoef te wachten. Die vorige had acht minuten nodig om op te starten. Ook kwam ik zaterdag terug van mijn zoons verjaardag en kon meteen een filmpje er inladen. Dat zijn leuke dingen.